czwartek, 3 kwietnia 2014

Jajo

Wykluło się Jajo!
 To już trzecie, dwa wyjechały "na ciepło" ;)

Kolorowe ulotki, jeszcze nie lakierowane.
 Wysokość 20, średnica 16 cm.

...też zastanawiam się: malować czy nie? ;)


Edit: 
No to... pomalowałam i utwierdziłam się w przekonaniu, że już nigdy nie powinnam tego robić (chodzi oczywiście o malowanie gotowego przedmiotu). Użyłam białego podkładu gruntującego. O ile jest się w wyplataniu super perfekcyjnym, to pewnie to nieźle wygląda, ale mnie do perfekcji jeszcze dużo brakuje - po nadaniu jednego koloru wychodzą wszystkie niedoskonałości. Absolutnie nie podoba mi się efekt końcowy! Nawet zdjęć nie mam ochoty zamieszczać. 



10 komentarzy:

  1. Jesteś boginią papierowej wikliny - cudo!
    ... aktualnie piszę spod biurka gdzie szukam swojej szczęki O_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba, ale żeby zaraz BOGINI ? Też piszę spod biurka, bo się zawstydziłam. ;)

      Usuń
  2. Śliczne, śliczne i jeszcze raz śliczne.
    Zdecydowanie nie malować.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malowane czy niemalowane i tak chylę czoła, ja przy wyplataniu takich form odpadam po"zakręcie" kiedy rurki osnowy zaczynają mi się plątać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie lubię, ale te obłe koszyki są najfajniejsze, więc walczę z plączącymi i załamującymi się rurkami jak mogę ;) Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Szkoda, że się spóźniełam. Też powiedziałabym, żeby nie malować.
    I szkoda, że nie pokażesz pomalowanego.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek uczy się na błędach (albo: Nie uwierzy Kusy, aż mu się naleje w uszy). ;) Najpierw zrobiłam je na biało, potem akrylem w kolorze miedzi. Takie sobie - nie podoba mi się. OBIECUJĘ JUŻ NIGDY NIC NIE SKNOCIĆ MALOWANIEM ! Trzeba być mega perfekcyjnym w wyplataniu, żeby po pomalowaniu nie wyszły wszystkie nierówności w splotach, luzy itd. Twoje prace są wzorcowe, więc czy malowane, czy nie - wyglądają świetnie. Ja jeszcze muszę potrenować ;)

      Spróbuję pomalować rurki i już takimi kolorowymi coś wypleść. Myślę jednak, że mimo wszystko cała idea wyplatania z makulatury to surowy papier.

      Usuń
  5. piekne te jajeczko,a na czym wyplatane ze takie rowne i zaokraglone?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...